gakkoyengee benim de o haftalarda öyleydi doktoruma sorduğumda henüz çok küçük sürekli pozisyon değiştiriyor ve bu yüzden hareket etse de hepsini hissedememen normal demişti ayrıca bebeğin kalbinin durması ile sol tarafın uyuşması falan kesinlikle alakalı bir şey değil kalp durması belirti vermiyor maalesef aynı şey başıma geldi ve bebeğim 4 hafta kalbi durmuş şekilde içerde kalmıştı muayenede öğrendim