runkli0606 usenmedimyaptimbirvelet cleanmax bendede var üstüne hiç bir şey tanımam ama maalesef ağırlığından dolayı 20 günde bir anca açabiliyoru hiç içimden gelmiyor çalıştırmak en kısa sürede bosch almayı istiyorum
usenmedimyaptimbirvelet Eylulmom_ kaç başlığı var onun mesela,sürekli tetiğe basılı tutmak zorunda mıyız,kolu yoruyor mu kaç kademeli,babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi hahshdhd
_mom3434 usenmedimyaptimbirvelet Benim evimde büyük robot ve kablolu süpürge olmasına rağmen yetişemiyorum bazı yerlere eskiden küçük sarjlı el süpürgeleri mantıgında bi süpürge almak istedim balkonu süpürürüm küçük bişi görünce hemen temizlerim diye GRUNDIG aldım başlığı ışıklı çok sayıda aparatıda mevcut çekim gücüde gayet iyi yani f/p ürünü 😊
usenmedimyaptimbirvelet _mom3434 aa aynen geçen annem atmış grundig indirime girmiş diye 3000 liraydı ama annemgilin eski televizyonları grundigti sürekli bozulduğundan o marka aklımda kötü olarak kaldı
Gizemb41 Kesinlikle Dyson V15 extra öneriyorum. 1 senedir kullanıyorum çok ama çok memnunum gerçekten. Haznesi, şarjı, aparatları, stand hediyesi gerçekten çok iyi. Sadece Dyson’ın kendi sitesinde var
usenmedimyaptimbirvelet Gizemb41 kız biz fakiree dysonın son modelini eşim alsa bir ay aç gezeriz artık v12 almış
Eylulmom_ usenmedimyaptimbirvelet v12 dlent slim aldıysa canım onda basmana sürekli gerek yok ve 5 başlıklı geliyor kolumu benim çok yormuyor açıkçası ama ben biraz balık etliyim 😅😅ondan yorulmuyor olabilirim ve 3 kademeli ben turbo yani 3.Kademede halıdan kaldırırken çok zorlandığım için 2 kademede kullanıyorum daha çok yaklaşık şarjı 45 dakka gidiyor
AnneOluyorum35 usenmedimyaptimbirvelet philips var bende 80 dk özelliği olan modelden.ışıklı bol aparatlı çok memnunum tertemiz olduğunu düşündüğüm evimde bile aşırı toz buluyo
usenmedimyaptimbirvelet AnneOluyorum35 philips genel olarak çok güzel hem ütüsü hemde kablolu süpürgesi var bende kablolunun son ayarında süpüremedim daha öyle bir çekiyor ki kolumu kopartacak resmen ve toz haznesi anında doluyor sanki evim hiç temizlenmemiş gibi 🫣 ama dysonda karar kıldık 🥲
Kirmizibasliklikizzzzz usenmedimyaptimbirvelet biz fakirler bunu kullanıyoruz maalesef jdjddj 🤣 ilerde eşimin işi daha iyi olursa güzel bir model süpürge almak istiyorum 🥹
Beyza44 usenmedimyaptimbirvelet ben dyson v12 kullanıyorum ama alırsan kesinlikle 15 al onun dışında teyzem lazer başlıklı arcelik kullaniyor günlüğe yettiğini söyledi cok da memnun komşum da Philips kullanıyor o da memnun bunlara da bakabilirsin
Beyza44 usenmedimyaptimbirvelet 15 çekim gücü çok daha iyi annem kullanıyor ben onu daha çok beğendim 😂
M-Alparslan usenmedimyaptimbirvelet parke halı koktuk toz alma ve uzun bi başlığı daha var toplamda 5 tane
Kelle0129oekd usenmedimyaptimbirvelet geçen hafta eşim dikey şarjlı süpürge aldı markası tefal , çekim gücü çok çok iyi evi 1 saat önce temizlememe rağmen aşırı toz aldı 4 bucuğa almış dediğine göre