Merwe60 Kızlar 39 +4 günlük gebeyim dün akşam dan beri arada gelen adet sancılarim var adet olacakmsm gibi hissediyorum bi süre sonra geçiyo göğüslerim hafif ağrıyor doğum sancısı böyle bişey mi canımı yakacak bi ağrı olmadı henüz ve sık gelmiyo bi kaç saat Aralikla
1prensesannesi Merwe60 dinlendiginde gecmiyosa uykunu bölüyorsa sancidir. Banyo yap dinlen dediğim gibi olursa öyledir.
Merwe60 1prensesannesi aynen yapıyorum ama yinede bi kaç saat arayla gelip gidiyor siklassn biran evvel doğum yapim istiyorum artık korkuyu falan unuttum resmen
1prensesannesi Merwe60 hayırlısıyla ins canim doğum sancısı düzenli aralıkla gelir benimki öyle oldu tekme sayarla sancıları takip ettim😅 3dk bir sancı vuruyordu karnima sabaha kadar sürdü uyku uyumadim doktorum gel hemen dedi gittim ki doğum başlamış 36+1dim
Merwe60 1prensesannesi bizim sancılar da gelse artık diyorum böyle düşünecegimi sanmazdim hiç ama resmen sancı bekliyorum 😊 biran evvel atlatip kucağıma almayi istiyorum artık bebisimi
Kaderburr Kızlar benimde bi sorum olucak 39olduk ama sancim hafif geliyorbazen fazla kaç hafta bekletiyolar Doğum olması için Nasil oluyor bilen varsa yazabilir mi