Kızlar gece yarısı itibariyle 37+0 olduk yalancı belimden vuran sancılarım ara ara oluyordu şimdi az önce sıcak duş aldım alt bacaklarıma ve kasıklarımda bi ağrı var sanki adet olacakmışım gibi bebeğim de bugün çok toplandı çok canımı acıttı bunları yaşayan var mı bu haftalar da? Yada yaşadıktan sonra doğumunuz ne kadar zaman sonra gerçekleşti ben artık doğurmak istiyorum 🥹