Merhaba, uygulamaya göre 8+6 yız fakat iki gün önce dr gittim 7haftalık gözüküyor bebek geç döllenme olmuş dedi bazı bebekler bu arayı kapatıyor ama kapatmayadabilir dedi bazı gittiğin doktorlar gelişim geriliği var diyebilir dedi bunu gittiğin doktorlara söyle dedi çok önemli bir şey dedi endişelendim bu durumu yaşayanlarınız var mı yada bilgisi olan süreç nasıl ilerliyor kötü bir şey mi bu korkuyorum bilgi verir misiniz?