dilay_06 Kbracnr normalde almayacaktım ama sosyete pazarında 40 tl ye yarım atlet tarzında lastikli güzel bir tane buldum aldım
Kukulikukuli12 Kbracnr ben 2 tane sütten almıştım hiç kullanamadım rahat edemedim. Göğüslerin büyüktü habire önden pörtleyip durdu deli oldum giymedim bir daha 🙄
Kbracnr esnyz14 ya şu an lcden bende bakıyorum da güncel aldığınız bir model var mı ? Oradaki yorumlardan emin olamadım özellikle atlet için
Eminedmghcgllr Kbracnr trendyoldan yarım atlet olarak aldm bugun geldi .emzirme sutyenini etrafimdaki herkes alma dedi .bende yarm atlet dneemek istedim gayette guzell.bence işime yaricak azicikta bir beden büyük aldm
engineermom_ Kbracnr emzirme sütyenini daginin üç al iki ödeminden almıştım ancak kullanabilir miyim bilmiyorum süt akarsa göğüs pedi kullanmak istemiyorum nemli olduğundan göğüsü mantar yapıp tıkama riski oluşuyormuş