BSaree1 Kızlar 38. Haftadayım ve ayaklarım artık tabiri caizse balon gibi oldu sağ kolum parmak ucuma kadar uyuşuyor ve ağrıyor. Aranızda bu belirtileri yaşayan var mı, doğum belirtilerinden biri olabilir mi bunlar?
Elifmom BSaree1 endişelenme canım ben şu an 34 haftalık hamileyim 2 hamileliğim ilkinde de bunda da aşırı derecede ödemim var hatta ödemden dolayı sinir sıkışması olmuş kalpal tünel sendromu başladı bende Ben elim ve ayağımın ağrısından uyuyamıyorum mesela.Ama korkulacak bir şey yok kesinlikle tuzdan uzak dur canım yürüyüş iyi geliyorsa yürüyüş yap başka şekil dinlen son haftalarin. Kullandığın ilaçlar varsa kesinlikle ihmal etme özellikle magnezyum o ağrıları dindirir
BSaree1 Elifmom peki doğumdan sonra bu ağrılar geçiyor mu kalıcı mı kaldı sizde sinir sıkışması dediğiniz olay 😔