Deletedmom_52 benim 4-5 gün adet olacakmışım gibi karnımın altı ağrıdı sonra bi ilaç yazdırdım geldim kayınvalidem iyi değilsin git yat biraz dedi yattım geri kalkamadım belim felaket ağrıyordu acile bi gittim doğum sancısı cekiyormuşum 🙄 açılmam yoktu çok şükür sadece sancıyı geçirmek ve doğumu durdurmak için tedavi aldım 4 gün hastanede kaldım ve çıktım tabi ciğer geliştirici iğnelerimiz felan yapıldı heran bekliyoruz anlayacağınız