Edaozdmr7 bu konuda kimseyi korkutmak istemem . Herkesin dediği gibi ilk ayağa kalkmak cidden zor. Bir sürü ameliyat olup hemen yürüyen biri olarak çok zorlandım. Ben dik duramadım bir kaç gün hep böyle biraz öne eğik kabadayılar gibi yürüdüm. Spinal bende acayip bir baş ağrısı yaptı öyle böyle değil hiç ilaç kullanmadım. Ağrım yatıp uzanınca geçiyordu ama ne zaman ayağa kalktım böyle dang diye giriyordu kafama aniden. Yatağa yatmak ve sağ dan sola dönmek resmen işkenceydi içimdeki organlar sanki böyle bir tarafa doğru içimde lakır lakır dönüyordu elimle tutuyordum hep. Birde bende ani bir bacak ağrısı, uyuşukluğu gibi bir şey giriyordu sebebi hala neden bilmiyorum böyle ağlayasım geliyordu yerimde oturamıyorum ayağa kalkıp bacaklarımı ovalıyordum o zaman yerimde duramıyordum. Anesteziyle alakalıydı sanırım🤷🏼♀️ inş kimseyi korkutmam