Mom12yes ben hamile kalmadan önce ilaçla uyuyabiliyordum. Dalmakta çok güçlük çekiyordum ve 1 saate bçr uyanıp duruyordum sanki ortamdaki tüm sesleri duyuyordum ortamda o yüzdende hiç uyumamış gibi yorgun ve uykusuz hissediyordum . Hamile kaldığımı öğrenince bıraktım ilacı. Dha çok yeni hamileliğim ama benimde aynı şekilde devam ediyor bu şekilde nasıl geçicek bilmiyorum.