BankaciAnne canım benim de 36+6 haftalıkken gittiğimde 4 cm açıklığım vardı ama benim doktorum yatırmadı eve gönderdi,benim de ne ağrım ne sızım vardı.evde dinlenmemi söyledi,1 hafta sonrasına yatış verdi tam 38+0 olduğum güne.ama benim sancım 37+6 haftalıkken başladı,bir gün öncesi yani.bebeğim 2954 doğdu ve küveze girmedi.gayet sağlıklı bir bebek☺️