11melike Enfeksiyon ve mantar sorunu yaşayanlarda bu fitili kullanan oldu mu gebelikte internette zorunda kalmadıkça kullanmayın vs yazıyor da tereddütte kaldım bilgisi olan kullanan vsr mı acaba
sekerparemm 11melike bana da salı gün verdi doktor 3 gün arayla ilk başta kullanmicaktim sonra enfeksiyon daha riskli diye kullanma karari aldım
myangelson 11melike bende çok faydası oldu hamilelikte de kullandım Şuan hamile değilim hala da mantar olduğunda kullanırım geçirir. Ayrıca fitili doktorun yazmadi mi neden internette yazanlara bakıp tereddüt yaşıyorsun?
Esranurdenizz 11melike 37 haftadayım bende köyü sarı kokusuZ akkntı geliyodu doktor enfeksiyon olabilir deyip ilacı söyledi şimdi ilk kullandım diğerini 2 yada 3 gün sonra kullanıcam bakayım geçirecek mi bende korkuyorum çocuğa geçer diye doktorumu dinleyip kullandım
11melike Selin22 ilk dün gece kullandım içi hala acıyor mu kaşınıyor mu anlamdım 2 gün sonra diğerini alıcam umarım geçer benşmde
myangelson 11melike doktoruna guvenmelisin. Ben hamileyken doktor bir ilaç vermişti bana zararlı olmasın dedim zararlı olan şeyi sana neden vereyim ben hem sen bana güvenmiyor musun sorguluyorsun zararlı birşeyi vermem bak böyle düşünüyorsan bozusuruz demişti bana 😅
melekcyr 11melike ben çok çektim hamileliğimi boyunca o mantarı doktorum bu fitili yazmıştı pakette 2 tane var brn 1 tanesini kullandım o günden sonra hiç olmadı kaşıntım ve akıntım iyi geldi kullan canım.
Esranurdenizz menessare valla hala 1. Dozu kullanfığımlayım 2. Dozu yarın kullancam yarın bi idrar tahlili vercem çünkü gözle görülür bir şekilde fayda etti