Hergun ayni saatlerde yemek yemeye dikkat edin , saat şaşinca şekerde yükseliyor. Bende de var diyet önerdi Dr ve insülin kullanıyorum. Diyet ve İnsüline rağmen dengesizlik oluyor ama o hamilelik hormunundan da kaynaklanabiliyormus Dr um söyledi. Ben saat sasinca yükseldiğini farkettim. Allah yardımcimiz olsun sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi