busebilen Kızlar doğumun başladığını gösteren su dediğimiz amniyotik sıvı birden mi gelir yoksa kesik kesik akıntı şeklinde de gelebilir mi ? Direk apar topar hastaneye gidecektim ama bir danışmak istedim cevaplarınızı bekliyorum . Tam 38 haftalığım 😥
Ckayhan busebilen iki türlü de gelebilir canım. Önemli olan istikrarlı gelmesi. Yani geldi bitti 2-3 saat geçti değil de daha sık gelmesi. Hemen hastaneye gitmene gerek yok. Önce bi duş al hazırlan. Suyun geldiyse bile 2-3 saatin var sancıların başlaması için. İnşallah bi avazda sağlıkla kucağına alırsın 💓💓♥️
Seymakocabey busebilen benim komşumun birden surahiden su bosalir gibi gelmis yengemjn kesik kesik geldi Rabbim bir avazda kurtarsin insallah 🤲
busebilen Ckayhan Şuanlık biraz bekliyorum çok minik minik geliyor bakalım 1-2 saate belli olur sanırım . Çok teşekkür ederim 🩷
Ckayhan busebilen ama en önemlisi su geldikten sonra maximum 24 saatte doğumun gerçekleşmesi lazım. Bazı doktorlar daha uzun tutuyor tabii ama benim doktorum ve bir çoğu bunu doğru buluyor. ♥️
busebilen Ckayhan İnanın anlayamıyorum bi yandan bebiş kıpır kıpır ve sürekli aşağıya baskı yapiyor , bi yandan ağrı giriyor sonra gidiyor , su da gelmiyor artık vallahi ne yapacağımı şaşırdım 🥲
Aysinvebebito Doktora görünmelisiniz. Enfeksiyon riski var şu gelmesinden sonra. Fazla evde beklemeyin su gelmesi kanama ve ani sancı acil durum belirtisidir.
busebilen cokkasmabeabi Sanırım su değil idrardı . Birkaç yerde idrar yaptıktan sonra bu şekilde sızıntı olabileceği yazıyor . Su olsaydı devamı da olurdu sanırım ama olmadı
Rwerdst busebilen canım lavaboya git idrarını yaparken idrarını tut. Eğer herhangi bir sıvı gelmeye devam ediyorsa suyun geliyordur. Ama duruyorsa idrarını kaçırıyorsundur☺️ ama 3 saat geçmiş sanırım üstünden acile gidip emin olamadığınızı belirtin isterseniz onlar size test yapacaktır. Eğer suyunuz geldiyse direk antibiyotik başlarlar zaten ☺️
Rwerdst busebilen benzer bir durumda dediğim yöntemi denersin sızıntı bile olsa durmuyor. Veya su içip tuvaletini yapıp, ped tarzı bir şey koyup 15 dakikalık yürüyüş yap. 15 dakikanın sonunda pedde ıslaklık olursa yine su dur ☺️ son haftalarda normal durumunuz