39+4 haftalık gebeyim bugn kontrele gttım hiç sancı fılan yoktu herşey normal dedi git 3,4 gün sonra gel dedi doktor ama 2 saattır karnım sert yarım saat öncede karnımn alt tarafına bi agrı girdi adet agrısı gbi bsey 2,3 dk sürdü gecti. Doğum belirtisi olabılır mı yoksa normal mi?