Yknpnr Merhaba kızlar 33 haftalık hamlym ve tansiyonum 13 9 14 9 çıkıyo sürekli tkp edyrz ve doktorumuz böyle dvm ederse dahada yükselck sezeryana alblrz dedi😑
Ayca7886 Bende 33.haftadayım benimde ayni şekilde 13-9 14-9 çıkıyordu doktor 35 de alırım böyle giderse demisti ilaç verdi alfamed sabah öğle akşam içiyorum suan düzeldi yukselmiyor,ilaca rağmen düşmeseydi erken alacaktı ki takip ediyorum şükür duzene girdi ilaç vermedi mi size ?
Yknpnr İlacı tavsiye etmiyorum bebeğe kan gitmiyor ve kilo almasını engelliyor dedi bgn kan testi ve 24 saatlik idrar testi istedi protein kaçağı varmı ona bakacaklar her hafta kontole çğrdı şimdi
Ayca7886 Çok enteresan tam tersini söyledi bana da doktorum ilaç içmezsem çok daha tehlikeli olduğunu bebeğin gelişmeyeceğini ilacın kan akışını hızlandıracağını anlattı.Benim gelişimi gayet iyi hatta biraz önde bile yüksek tansiyonun zararı çok daha fazla,hareketlerine dikkat edin ben ilk hareketsizlikten anlamıştım acile gitmiştim oksijen yeterince gitmiyormuş yüksek tansiyonda acildeki doktorda ilaç almam gerektiğini söylemişti,kendi doktorum yazdı sonrasında suan herşey yolunda
Yknpnr Kendiside bu haftalarda tansiyona kalmış 15 10 olmadan ilaç kullanmadım ama 37 de bebeğin gelişimi durduğu için sezeryan oldum dedi sana protein testi yapmadımı bide şuan kilo boy ne kdr bebişinin☺
Ayca7886 İşte ilaç kullanmadigi icin gelişim duruyor,tansiyon yüksek olduğunda göbek kordonu daralıyor yeterince besin gitmiyor kilo alımı duruyor alıyorlar bana doktorumun anlattığı bu ve oksijen gitmediğinden de tehlikeli duruma düşüyor riske atmıyor.Yarin kontrole gideceğim 2 hafta önce 31. Haftada 2480 kilodaydı boyu söylemedi ama biraz önde gidiyor dedi.Evet idrarda protein kaçağı var mi diye test yapıldı çıkmadı bende köpüklü idrar olursa protein kaçağından şüphelenilir demişti o temiz çıktı.
Yknpnr Şuan hafta hafta kilo alıyor suyu falanda iyi sürekli bakıyor yarın testler çksn bende sorarım doktoruma teşkkür ederim bilgilrn için☺