Gmzctnn Gizem4134 bende dün gittim yani 34+3 de gittiğimde aynı 2kg 350gr dedi doktor kilosuna kızımın🥰 2 hafta sonra cagardi bakalım o zamana ne kadar olcak.🙈
16Kubra-fatih49 37+2 haftalık iken gittik 4 kilo 31 mayıs yine gidicem 38+3 haftalik olucak bakalım kaç kilo olmuş prensesim🌷
Aylinslmci Bizde geçen hafta 33.hafta da gittik kontrole 2700 çıktı 10 gün ilerde dedi doktorumuz. Kızlar epidural ve spinal doğum arasındaki farkı bileniniz varsa açıklayabilir mi ?
17sen Aylinslmci bende 33de gitmistim iki hafta onde 2800 iri bebek dedi tatliyi biraz kes fln dedi sizede boyle biseyler demismiydi benimde sali randevum merak ediyorum nasıl oldu
Anneadayi0404 Bizde Pazartesi gittik 31+3 de 1800 grm sizce normal mi az mı yoksa bana neden azmış gibi geliyor
KadriyeSoyucok 30 haftada 1500 gram iyi diyor doktorum gelişimi ama burdaki kg ları görünce benimki küçük geliyor bana 🥺. O kadarda dikkat ediyorum yediklerime
dilay_06 KadriyeSoyucok boy kilo genetik bacım kiminin de şekeri var kıyaslama o yüzden sağlıklı doğsun yeter sen etini sütünü kaşarını muzunu yoğurdunu ye yeter
Aylinslmci 17sen evet banada seker testı falan yaptı şeker mı var acaba dıe ama sukur cıkmadı hamur ısı tatlı yeme dıkkat et dedı
Meryemcansever 17sen benim de 1.5 hafta önden gidiyormuş bebek şeker,un tuz, karbonhidrat kes sadece et balık meyve sebze yiceksin dedi
Mariannaa 27+6 yız bu gün tartıda bir hafta ilerde gözüktük. 1250gr olmuşuz. Inşallah sağlıkla bebişlerimize kavuşuruz Her birimiz., ❤️🌸