minikoannesi123 beyzanurytt ben hep içiyorum bir sıkıntısı görmedim ama isterseniz doktorunuza danışın yine
Burnumageliyoduslkmsn Hayır zararı yok. Lütfen konu başlıklarını düzgün girin. Herkes hamilelikten dem vuruyor burda birinin bebeğine bişey olunca üzülüyoruz.
beyzanurytt Burnumageliyoduslkmsn gebelikle alakalı bir şeyden bahsetmişim görüyorsanız sizin bu atarlanmanız neden
Burnumageliyoduslkmsn beyzanurytt atar yok düzgün başlık girin dedim siz yapmanız gerekeni moderatör yapmış zaten acilllll diye yazınca acaba bebeğe bişey mi oldu diyorum acaba ciddi biseymi diyorum kendim son gunlerdeyim insanları da merak ediyorum