Sine_3347 doktor tecrübeliyse ve cihazı iyiyse doğru olabilir sonuçta kaç tame hasta bakıyolar. Ben oğlumu 11+6 da öğrendim cinsiyet partisi bile yaptık. Bu hamileliğimide 12de iki dotkor kıza benziyo dedi 13+6 da %90 95 kız dedi ama yinede iki hafta sonra tekrar bakalım dedi . Bekliyoruz önümüzdeki hafta başka doktora daha gidicem