Nurin34 Kızlar bu haftada doğan bebekler küveze giriyormu bi sorun oluyor mu acaba bu haftada doğum yapanlar bilgi verebilir mi?
Ebus2045 Nurin34 bu bebekle alakalı canım ben 36+1 de yaptım ilk dogumumu gözetim için 4 gün tuttular 37 iyi bir hafta korkma
Esramihra Nurin34 yok canım korkma solunum sıkıntısı olmadığı sürece girmiyor… Ben 37+1 de doğum yaptım girmedi
Sedadgr Nurin34 hemen girmedi 15 gün sonra girdi idrar yolu enfeksiyonu oldu kan değerleri düştü kilo kaybı bu şekilde cnm
Lili Nurin34 35+6 da doğdu sadece 1 saat tuttular sonra yanıma geldi korkma kilosuda 2.400 dü sorun olmadı çok şükür bebeğe bağlı yani
Bet1 Nurin34 34+0 da doğumum oldu kuveze girmedi oğlum. 37. Hafta normal doğum haftası olarak kabul ediliyor zaten erken olarak görünmüyor. Bebeğin iyiyse bir sıkıntı yoksa girmez doğmadan bilinmiyor maalesef
RNurr Nurin34 37-40 haftalar normal doğum kabul edilir canım eğer kilosu çok düşük veya herhangi bir solunum vs. anomalisi yoksa alınmaz küveze 😌
bkts Nurin34 37 iyi bir hafta ama hicbir seyin garantisi olmuyor maalesef, 37+2 de dogum yaptim 1 hafta kaldi bebegim solunum yetmezliginden dolayi maalesef
Snmhsn Nurin34 bebeğin gelişimiyle alakalı bı durum ilk bebeğim 38+2 de normal doğdu 8 gün kuvozde kaldı . Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim