Benma ben de olmadim, 36. Haftamdayim. Olmayan insanlar var cevremde. Doktorumun ilgisizliginden ve benim de unutmamdan araya kaynadi aslinda😀 Sonra doktorum saglik ocaginda yatırabilirsin dedi, ama saglik ocagi kesinlikle yapmadi dogumu falan tetikler, cok eminse kendi yapsin dediler 🤷🏼♀️ Saglik ocagindaki hemsire de boşver su saatten sonra olmaman daha iyi dedi falan derken olmadim, kafaya da takmıyorum, sonuçta nerde nasil hangi kosullarda dogum yapacagimiz belli.