Bayanlar selam ben doğurana kadar yazacağım 😂öğlenden beri rahmime ağrı vuruyor gittikçe şiddetleniyor daha önce de gittim 33 de bişey çıkmadı şimdi kasıklarıma vuruyor bide belim çok ağrır genelde ama iş yapınca işte yapmadım belim çok ağrıyo bide dizlerime ağrı vuruyor oğlum olcak kızım mecburi yatış olmuştu 37+3 de doğum yapmıştım .. tekmeleri bile aşırı canımı yakıyor sizce bi acile gitsem mi ???? Eşim görevde çok kötü olmadığım sürece gitmek istemiyorum az kaldı gelişi kaynanamdayım bende zora girince gideyim dedim çok kararsızım ya sizce doğum belirtisi olabilir mi bel ağrım sabit çıkmıyor rahim ve kasıkta çok aralıklı değil ama çok sıkta değil ama fena canım açıyor