Mommyy0708 Selam kızlar 2.ayımıza girdik ve aşılarımız başladı, ateşi çıkınca ne yapıyorsunuz ? Aşı sonrası ıslak bezle kompres iyi gelir mi?
Hizligonzales Mommyy0708 atesi genelde cok cikmiyor asidan sonra ama calpol verebilirsiniz ateslenince.
tlhmrv Mommyy0708 ateş 38 i geçmeden ilaç verme . Yükseleceğini anladığın anda uzerini incelt ılık suyla duş aldır duştan sonrada kalın giydirme üzerine ince şeyler ort
Nurr_22_22 Mommyy0708 aşıdan yarım saat önce 1 çay kaşığı calpol verip gidiyorum hemşire öyle yap demişti doktorumuz da bu şekilde önerdi ateş olayı yaşamadık hiç birde eve gelince çit citliyla tuttum bir tek