Sulenur1307 Öncelikle hayırlı olsun. Dışarı çıkmıyorsa ve aşıları tam ise bir problem olmaz. Doktorunuzun dediği testlerden biri de gebeliğin başında evde evcil hayvan olsun olmasın yapılan toksoplazma testidir. Toksplazma kedi dışkısı, iyi pişmemiş et ve iyi yıkanmamış yeşillikten bulaşır. Bu test gebeligimin başında bana da yapıldı. Benim bağışıklığım pozitif çıktı. Bu yüzden bir sorun olmadi. Doktorum sadece kedinin tuvalet temizliğini benim yapmamami rıca etti. Haricinde disarida yeşillik yemememi ve eti iyi pismis yememi istedi. Velev ki bağışıklıginiz cikmayabilir de (bu şekilde de evcil kedisi olan arkadaşlarım var) onlara da aynı uyarıyı yaptılar. Ayrıca bağışıklıginizin çıkmaması durumunda kediye de veteriner bu testi yapıyor, evde olan kedilerde yüksek ihtimalle bir sorun da olmuyor zaten. Ki dediğim gibi bağışıklığı olmasa bile bu şekilde kedileri ile kurallara uyarak yasayan arkadaşlarim mevcut.