Aselos18 Merhaba arkadaşlar ilk doğumumu tansiyondan dolayı 32 haftalık erken doğum yaptım bu doğumumda erken olabileceği söyleniyor benim gibi olupta 2. Doğumunu vaktinde yapan veya 35 hafta üstüne çıkan varmı