Kızlar iyi akşamlar ben 21 haftalık gebeyim daha önceden panik atak rahatsızlığım olduğu için tedavi görüyordum ancak hamile kaldığımı öğrenince ilaçları doktorum birden bıraktırdı son 1 aydır tekrarladığı için 2 haftadır çok zor zaman geçiriyorum paikaytrim lustral 50mg verdi ancak korkuyorum doktorda kullanmazsan sen ve bebek için zararlı dedi aranızda kullanan var mı?