4.ayı bitirmek üzereyiz, bikac hafta once sol bacağımı hareket ettiremedim, yürümek kıpırdamak imkansızdı ama bacagimda hiçbirşey yoktu genitalin sol kısmi cok aciyordu, doktor sınır sinir veya kas sıkışması olabilir dedi, magnezyum kalsiyum iceren vitamin verdi, 2- 3 hafta geçti simdi yine aynı yerde acıma var genital acıyor ama bacağımı hareket ettirmede zorlaniyorum, boyle bisey yaşayan var mi?