melisaugtr anladim teşekkür ederim kontrolüm War benimde bazen bebek kasıyor kendini bu birkaç gündür de assahiya sancı giriyo yuruyemiyorum resmen sancidan 33 e girmek üzereyim acaba nst bağlar mi beni ağrım olduğunu soyleyince ama gerçekten bu hafta acılı geçiyor hatta biara dedim bu nedir böyle nasıl sancidir resmen sanki bıçak saplaniyor rahmime ve çıkacağı yere