pnryrtsvn Özellikle sol kasık ağrım var ve yaklaşık bir saattir geçmiyor 🫢 ne olduğunu anlayamıyorum ilk gebeliğim herhangi bir akıntı veya su gelmesi yok doğum sancısı belirtisi olabilir mi❓
Hizligonzales pnryrtsvn su gelecek diye bisey yok sanciniz artarsa cok rahatsiz hissederseniz gidin mutlaka benim su vs gelmemisti dogumum basladiginda.