Narinsuu Kızlar bugün çatı muayenesi yaptım bebek 3.600 gr doktor 40a giderse 4 kiloyu geçer ve normal doğmayabilir dedi. Ne yapmalıyım 🥴
hugoteressa Benim de aynı durum :( Adaçayı içiyorum, yürüyüş egzersiz, ananas, merdiven inip çıkma…Ama hiç biri işe yaramadı… Belirtim bile yok
elif2142 Mahiye ebe bal ve çörek otunu 38 39 haftalarda önermisti normal doğum sancılarını tetikliyor diye. Sizde deniyebilirsiniz. Yemek kaşığı bal bir yemek kaşığı çörek otu yağını karistirip saat başı tüketeceksiniz. Sanciniz gelene denk