Onlar sistemde görüyor cnm sende e nabizdan aşılar bölümünde görebilirsin bende ilk hamilelikte 3 doz oldum bu hamilelikte 19 haftada 1 doz oldum bide çocuk doğduktan 1 yaşındayken unutmaz ve 1 doz daha olursam 5 doz tamamlamış olucam 5 doz vurulduktan sonra ömür boyu koruyucu özelliğinin olduğunu söylüyorlar daha hiç bi hamilelik vurulma gerek kalmıyor