Liya98 anneadayiiiiiii benimde 12mayıs kesin yarın koyulaşır🤲🏻 canım kırmızı görünce yapman gerekiyor 24-48 saat icinde yumurtluyon ben öyle biliyorum sperm kac gün yaşıya bilir🫶🏻
anneadayiiiiiii Liya98 aaa evet benimde dün böyleydi bak kesin yarın yumurtlama olacak senin de 😂 ay çok heyecanlı hamile kalırsak aynı anda ne güzel oluuurrrr 🫶🏻🥰
anneadayiiiiiii Liya98 bir de ben ilk defa böyle Ovulasyon deniyorum da acaba her yumurtlama sonunda hamilelik oluşuyor mu var mı bir bilginiz
Liya98 anneadayiiiiiii evet canım cok heycanlıyımmm bende 3 ayımız gecen ay başladım ovulasyona ama bu ay daha bi degişik hissim var sanki daha eminim yaptıgımda bakalım insh olur🤲🏻
Liya98 anneadayiiiiiii ama sanırsam bi tık daha koyulaşmalı bence gece koyulaşır😊 gecen ay tercübem yoktu gec yapmıştim ama bu ay erkenden başladım😬
anneadayiiiiiii Liya98 evet bi tık daha koyulaşması gerekiyor ama sen yine de bi değerlendir bence bugünü de 😊
sunshine_ Kızlar iyi akşamlar hangi marka ovülasyon kullanıyorsunuz ? Benimde sat 13 Nisan halen yumurtlama göremedim laboquick marka kullanıyorum
Liya98 sunshine_ bende daha yeni görmeye basladım benim sat 12 bence seninde 2-3 güne catlar benim ovulasyon bence türkiyede yok yurdisindayım canım 💆🏻♀️
anneadayiiiiiii sunshine_ ben instagramda bir gebenin günlüğü sayfasından aldım oradan bakabilirsiniz çok güvenilir