Betussx Kızlar e bebeğe bebek arabası için gittik bize prego markasını övdüler sizce hangi marka daha hafif kullanışlı önerilerinizi bekliyorum
Aysee1123 Betussx Prego solo bakmıştım ben hafifti güzeldi. Ama joıe litetrax beğendik soloya göre daha kaba gibi görünsede yere daha sağlam basan daha kaliteli bir arabaydı. Ama 3 kilo daha ağırdı 🤔 Bilemiyorum bende
Aynenkanka Betussx pregoyu bilmem de baby plus galaxy sakın alma hiç memnun değiliz hiç ergonomik değil emniyet kemeri rezalet çocuk iki büklüm oluyor pusetinde. Yorumlarını oku mutlaka diğer alışveriş sitelerinden de öyle karar ver bence
Betussx Aynenkanka baby plus zaten hiç önermedi çalışan e bebeğin en adi olanıymış ve yapmur felan geçiriyormuş çokta ağır bende işk baby plus düşünmüştüm işte rose gold lu ya çok hoşuma gitmişti ama iyikide gidip bakmışım pişman olurmuşum
Seyma0323 Kanz K Go travelsistemi 6 aydır kullanıyoruz hafif ve fazla yer kaplamıyor ve taş gibi 2 kere uçak yolcuğuda yaptık
Seyma0323 Betussx rica ederim canim🥰 Ama şimdi bu kuçuk arabalar çıktı ya küçük danta gibi olanlar.. ismini bilmiyorum onlarada bakmaya tavsiye ederim
Zeyno4224 E bebekten almadım ama prego solo aldım Daha kullanmak nasip olmadı ama çok hafif ve güzel bir araba