Gdmr 20. Haftalarimdan beri karnım sertleşiyor diyip duruyordum bana da normal normal dediler hatta doktorlar bile. Megersem onlar kasılma sanciymis. 32. Haftamda nst de çıktı apar topar yatisim yapıldı ciğer geliştirici falan oldum hala daha var o kasılmalar resmen doğumu bekliyorum 1 cm de acilmam olmuş. 34+3 e kadar gelebildim bakalım devamı Allah kerim. Yani demem o ki karnınız sertse evet mutlaka söyleyin benim gibi doktorlar bile önemsemezse üstünde durun.