Esmaars Epilepsi hastasıyım ve 21 haftalık gebeyim hala folik asit kullanıyorum . Kontrolume de daha var . Ne zamana kadar kullanılması gerekiyor fazlası zararlı mı . Epilepsi hastası olduğum için hep mi kullanmam gerekiyor . Bilgisi olan arkadaşlar varmı .
babymomy_ Esmaars 12. Haftadan sonra folik asiti bıraktırmıştı doktorum bana. İçinde folik asit dahil olmak üzere pek çok vitamin olan başka bir vitamine geçtim. Ama epilepsi hakkında bilgim yok maalesef