Senveben şu an 37+2 haftalık hamileyim ve inan ki beni burda tanıyanlar bel ağrılarımdan tanırlar 🤣 ne yaptıysam daha kötü oldu. Sadece biraz hafifletmenin en iyi yolu havlu ütüleyip sırtına koyup yatmak. Komple sırtından kuyruk sokumuna kadar uzanan bir havlu tabi. Gece de rahat uyutuyor en azından. Ben bir de geçen haftalarda bel ağrılarıma dayanamadım diye fizik tedavi uzmanı belimin 4-5 yerinden iğne yaptı. Şükür eskisi gibi öldürmüyo ama yaşatmıyo da tabi 🤣 sadece hafifledi eskiye nazaran. Çok geçmiş olsun inşallah artmaz ve azalır canım..