Selamlar arkadaşlar 7 haftalık hamileyken rutin kontrolümde bebeğin kalp atışının olmadığını öğrendim oysa ki üç hafta önce keseyi bebeği ve kalp atışlarını duymuştum kaçınılmaz son olan kürtajdan sonra varsa buna benzer şekilde yaşayan ne zaman sonra gebelik yaşadınız diye sormak istedim tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum Allah hepimize sağlıklı sıhhatli bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin