Mrsfly Ya kızlar bugün sol kasığımda ağrı oluyor böle ufak kramplar şeklinde. Geçiyor bikaç saniye sonra yine kramp gidiyor. Dayanılmıcak şekilde diil hafif bir ağrı ama tuhaf yani. Yaşayan var mı?
babymomy_ Mrsfly evet bazen bana da oluyor doktoruma sordum normal dedi. Eğer çok şiddetli ve uzun süreli değilse 😇 rahmimiz genişlediği için ağrı oluyor
Aylin2023 Rahim genişlediği için oluyo kuzum o ağrılar korkulcak bişey değil .ben yuruyemiyodum bile bıçak gibi saplaniyodu.simdi 27haftaligiz çok şükür .sende korkma bişey olur diye.rabbim sağlık sıhhat versin insallah