Hayal23455 Kzlar mrb sol göğüs ucu aşırı derecede kaşınıyor acıyor , bu gebelik belirtisi olabilir mi ? Bu arada prolaktin yüksekliği var bende iki aydır dostinex kullanıyorum , bugün adet olmam gerekiyordu olmadım