00Sule00 Geçen hafta hastaneye yatışım verildi. 1 hafta hastanede kaldıktan sonra 1 gün çıktım sezeryan için geldim. Ameliyatta bebek kakasını yemiş dediler ve yoğun bakıma alındı.
abilgen 00Sule00 bebek kakasını yediği için mi sezeryana alındınız yoksa doğunca mı anladılar bunu? Çok ilginç. Geçmiş olsun
00Sule00 Nst de düşük dediler sezeryana aldılar. Keşke önceden anlaşılabilseydi de direkt bebeğe sıkıntı yaşatmasaydık. Sezeryanda kakasını yapmış yemiş ve morarmış denildi.