Kızlarr ben dogurdumm Genel anesteziyle zaten burda paylasmistim size cok kasiklarim agriyor doktora gideyim mi diyee gittimm dun geldim bu sabah doguma alindim daha 4 5 gunum vardi ama bebem biraz heycanli cikti dayanamadi daha fazla 😁 Genel anestezi aldim ben o ani psikolojik olarak etkilenmek istemedim herkes basimda bir sekilde cok sukur yarim saat surdu ciktiim genel anestezi aldigim icin malesef cikinca uyusuk olunmuyor direk o dikis agrilariyla uyaniyorsun ama belden uyusuncada ayni agriyi uyusukluk gecince anliyosunn ben sonra bebegimi aldimm silikon meme ucu aldik gogus uclarimi alamadi yok gibi cunku kavrayamadii onunla sari sutumu emzirdim doktorum geldi surekli sari sutume baktiii ayrica dogumdan cikinca bir kere basiliyo yazmisti burdaki herkes karina fakat oyle olmadii benim nedense doktor hemsireler her geldiginde rahime bastirdi kanaman guzel dedi gittiler sutun guzel dedii fakat sutum bebegime yeterli gelmedi benim surekli hemsireler sarilik olucakk kaka yapmasi gerek dedi annemde tutdu kimseye demeden aldigimin mamadan dibinde biraz icirdi birde baktikk sabahtan beri yapmayan cocukk ikide masajj bezii tamamen doldurdu aklinizda bulunsun bebeginiz sarilik olmaktansa sekeri dusmektense bunu deneyin bence yoksa hemsireler goz gore gore sarilik olmasini bekliyor mama verin bile demiyolar bizde gizli verdik bide cocumla buralarda 3 4 gun sarilikk oldu diyip benden koparmalarina izin veremezdimm sonta gitmeden takildi ve benim.biraz canim yandi takarken simdi kandirmaya gerek yok kimseyi ama cikarirken hic hissetmedim uyusuk olmamama ragmenn sonra corbami ictim ve ilk yuruyusume dimdik sekilde ciktim suan sabah sezaryan oldum ve kendi basima yuruyorumm herkese simdiden Allah kolaylik versin sag salim kucaginiza alin ondan baskasini gozunuz gormuyorr aslaa 🥲🤲🥰