Bsrnr Merhaba arkadaşlar hamilelikte bilindiği üzere yürüyüş çok önemli son zamanlarda biraz fazla yürüsem heryerimde ağrı oluyor üstelik daha 14haftalardayım sizlerden yürüyüş için önereceğiniz rahat ayakkabı fikri almak istiyorum☺️Kullanan ve memnun kalanlar yazarsa çok sevinirim
GamzeCan Bsrnr https://www.ciceksepeti.com/lescon-l-5105-airtube-gunluk-yuruyus-kosu-bayan-spor-ayakkabi-bogurtlen bu ayakkabı cok iyi canım👍🏻
AygyulSina Bsrnr Under Armour markasinin koşu ayakabilarini kulaniyorum ben surekli yoksa digerleri hic olmuyor cok rahatlar. Hayat kurtarıyor
Gulsummldr Bsrnr biraz kişiye göre değişiyo. Mesela new balance iyi derler. Ben hiç rahat etmedm. Yıllar önce aldığım kinetix daha rahat oluyo bana. Gezip deneyip bakmak gerekiyo. Hı illa tavsiye istiyosan nike air genelde rahat olur.
Elaylama Bsrnr her zaman skechers ve nike air max giyiyorum. Şu zamana kadar çok rahat ettim hamileliğimde de daha rahat oldu.
ozgeya Bsrnr bütün hamileliğimi skechers ile geçirdim ve çok rahat ettim.başka ayakkabı giyemedim resmen.