Maalesef benimde sağ böbreğimde 23mm büyüme vardı ve maalesef o an ki can acısıyla ve pekte araştırma fırsatı bulamadan aoar topar stent takıldı böbreğime ve ağrılarım daha fazla artmaya, idrarımda kanama olmaya başladı ara sıra olan ağrım her gün her an oluyor artık. Size tavsiyem bol bol su için, idrarınız geldiğinde tutmayın çok fazla ağrınız olduğunda ağrıyan tarafa sıcak su torbası koyabilirsiniz işe yarıyor, doktorum bana parol içebilirsin demişti pek faydasını görmedim ama yinede deneyebilirsiniz. Ama en önemlisi su içmek ve çok fazla seyahat etmeyin arabayla vs beniö ağrılarım çok şiddetleniyordu araba yolculuklarında bol bol dinlenin.