Kızlar merhaba 23+3 üm. 20. Haftada acil serklaj oldum fakat hunileşme gördü tekrar doktorum. Dikiş sağlam duruyor dedi. Bu durumu yaşayan ve pozitif olarak ilerleyen birileri var mı acaba? Ciğer geliştirici de vurundum bugün ilk defa. Tedirginim biraz. Umarım hepimiz için güzel sonuçlanır bu süreçler 🙏🏼