babymomy_ ilk hamileliğim de 20 kere girmişimdir, ilk 32 33 gibi girdim, 34′den sonra her hafta giriyordum, kızım 41+1 doğdu, son 2 hafta da neredeyse her gün giriyordum. Bunda ise ilk 30. Haftada girdim, gecen hafta hareket hissetmediğim acile gittiğim de 2. Kez girdim. Bundan sonra büyük ihtimalle her kontrol de nstye bağlarlar.