Eftelyaatasoy haftadayım ve doktorum 4-5 günde bir muayeneye cagırıyor nst bakıyor vs. Sizde durumlar nasıl? Her kontrole gittiginizde alttan muayene ediyor mu?
Puhu_ishak Eftelyaatasoy ben de 36 itibari ile haftalık nstye girmeye başladım ama henüz hiç alttan muayene olmadım doggum sancinla gelene kadar da yapmayacağım dedi yalnızca haftalık nst
Gebeanne45 38 e gireceğim bana 1 ay sonra gel dedi doktor bana garip geldi açıkçası ne yapacağımı hiç bilmiyorum
Elisanne Gebeanne45 Bir yanlışınız olmasın yada yanlışlıkla mı söyledi 2 haftanız kalmış siz belirtseydiniz keşke
Havvaemre Gebeanne45 Yok doğumdan sonra çağırsaydı bari, arayıp sorun bence zaten doğurucaksınız gidene kadar
Gebeanne45 Elisanne bana da saçma geldi inan ki tekrar devlete gitmeyi düşünüyorum özele gitmiştim normalde