Smnrgkklbr Adana Şehir hastanesinde doğum yapanlar var mı nasıldı memnun musunuz? Özeller ateş pahası oldu ne yapacağımı şaştım normal doğum düşünüyorum inşallah bir aksilik çıkmazsa
symag Smnrgkklbr bundan 8 yıl önce Mars’a da yapmıştım. Fena değildi oradi şehir hastanesi beni tedirgin ediyor nedense
NesliOzdemir Smnrgkklbr Haftadayim kontrollere Sehir hastanesinde Abdi hocaya gidiyoruz ilgi alaka güzel, Orada doğum yapmış tanıdıklarını var onlardan aldığım tavsiye ile doğumu orada düşünüyorum tek ve çift kişilik odalar mevcutmus
Svd12345 İki buçuk yıl önce doğum yaptım . Yine orada yapmayı düşünüyorum. Odalar tek kişilik. Nadiren iki kişilik oluyor..
Smnrgkklbr Svd12345 bende şehirde düşünüyorum ama korkuyorum bir taraftan altınkoza da özelde mi yapsam diyorum kafam çok karışık
Svd12345 symag vala ne desem yalan olur. Bn kovidliydim o zmn kimseyi almadılar. ama devlet olduğu için erkek alacaklarını sanmıyorum..
Smnrgkklbr Svd12345 hamilelikten beri doğum parasını biriktirdim aslında ama o para yada kıyamıyorum şimdi o para ile çocuğa çok güzel şeyler alabilirim bir taraftan düşününce
Svd12345 Bnde öyle düşünüyorum.. yazık aynı acıyı orada da çekeceksin.. Bnm az çok imkanım var, özel de de muayene olabilirdim, ama oraya vereceğimi kendime harçlık yaparım.. hakkınız da hayırlısı olsun 🤲
Smnrgkklbr NesliOzdemir bende 33 haftadayım şimdilik altın kozaya gidiyorum ama 2 haziran için şehit hastanesindende randevü aldım son kontroller için bide gebelik okulu var mı onu öğrenmek istedim onu soracağım bu kararsızlık durumu çok kötü herhalde sancılar başlayınca karar vereceğim 🤭