Baykusanne Didemcann bende 6-7 de yapmıştım idrar da çıkmıştı ama şansa herhalde biraz bebek yerleşmesi falan kana idrara geçmesi biraz zaman alabiliyor bazen
Birbahargunu Didemcann transfer günü dahil 6. Günde varla yok arası çıkmıştı onu saymadım ertesi sabah yaptığım çok net çıktı. prodoctor erken gebelik testi daha güzel
Mavisim099 Transferin 4.gunu öğleden sonra yapmıştım çok çok silik bi sekilde cikmisti inanamamistim meğersem hemen tutunmuş kızım çok şükür. Rabbım sana da nasip eylesin inşallah ama sabredebilirsen yapma gününü bekle ben çok tez canlı olduğum için yaptım
Didemcann Mavisim099 test günüm zaten Salı brn eşime süpriz yapmak için erken yapıyorummm inşallah çok teşekkür ederim