Ulviyya-25 SedaF ben Roman koymak istiyorum,yarı kısım çok beğeniyor,yarı kısımda hiç beğenmiyor😄akrabalar beğeniyor,iş arkadaşlarım falan hiç beğenmedi🙄daha kesin bir kararım yok tabii ki
Kbst Metehan koyacağız bizde 🥰 ama bu kadar çok koyan olduğunu bilmiyordum sınıfında falan aynı isimden iki tane olsun istemem 🫣
Kevserblt SedaF şeref agah düşünüyoruz inşallah erkek olursa ya da Halil İbrahim, demir, zafer, bi de duru ismi bence erkeğe de yakışıyor ikinci isim olarak konulabilir