Zeynepikranur Kızlar bestlak damla dıye bir takvıye edıcı bı ilaç varmıs bunu doğumdan önce de kullana bilir miyiz yoksa doğunca mı
Merve171214 Zeynepikranur doğumdan sonra kullan demişti doktorum ben çok faydasını gördüm doğumdan 15-20 gün sonra başlamıştım
Zeynepikranur Merve171214 bakalım ilk gebelıgımde sütüm olmadıgından sımdıden tedbırımı alayım cnm teşekkür edwrm
AyFa1608 Merve171214 merhaba bişey sormak istiyorum. Bestlak damlayı ne kadar süre ve nasıl kullandınız ? Etkisi hemen oluyor mu
Cancan2 Ben onun faydasını göremedim doğum sonrası hemen kullandım ama, 2.Gün mummylac diye bir damlaya başladım o çok iyi geldi
Merve171214 AyFa1608 ben etkisini 3-4 günde gördüm şişesi bitene kadar kullandım arkasında kullanım talimatı yazıyor şuan hatırlamıyorum 19 ay önce kullandım çünkü. 14 ay boyunca 4-5 şişe bitirdim sütün azaldığını hissettikçe kullandım baya da sütüm oldu